MARKETING

Ուսումնական ծրագիր

MARKETING

Ուսումնական ծրագիր

  1. Marketing-ի Ներածություն. Marketing-ի հիմունքներ, ինչ է marketing-ը, պատմական ակնարկ
  2. Շուկա, շուկայի վերլուծություն, ապրանքի դիրքը շուկայում, marketing միքս
  3. Հաճախորդի վարքաբանության վերլուծություն, հաճախորդի կերպարը և տեսակը, ինչպես և որտեղ գտնել հաճախորդներին
  4. Ապրանք կամ ծառայություն, ապրանքի գնային քաղաքականություն, գնագոյացում
  5. Ներմուծվող և արտահանվող ապրանքների marketing-ային քաղաքականություն
  6. Մարքեթինգային ժամանակակից գործիքակազմի կիրառում, marketing քիթեր
  7. Մեդիաներ և սոցցանցեր, Facebook և Instagram ռազմավարություն
  8. Կոնտենտ marketing և ռազմավարություն
  9. Միջոցառումների կազմակերպում և իրականացում, event marketing
  10. Marketing-ի թրենդերը և տենդենցները
  11. Marketing ռազմավարություն
smm
0

Subscribers

0

Followers

0

Likes

0

Connections

lamp ITM TRAINING CENTER

Դարձրու՛ երազանքդ իրականություն